måndag 20 december 2010

Multiinloggning inte alls kul

Helt plötsligt kommer ett stort gult meddelande från Google med halvt obegriplig text. I rött står det "Multiinloggning kommer att avaktiveras för det konto du loggar in på."

Jag har läst den där texten tidigare en gång och efter det så kunde jag välja konto "inne" i gmail. Och det var ok. Men varför kommer texten igen. har något ändrats. I texten finns också en länk. Det första jag läser på den nya sidan är en Varning, vars text avslutas med "Om du redan har aktiverat multiinloggning kan du inaktivera det."

Jag ger upp. Jag har inte tid att läsa igenom allt. Känner en stark lust att gå över till ett annat epostföretag. Beslutar sedan att logga in på mitt jobbkonto och se vad som händer.

(Det hände inget allvarligt - vad jag vet nu när jag kört några timmar)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar